DAGSRAPPORT

gick upp 5.00 helt jävla död iskallt i rummet och rösprängda ögon och skalet var fan fakked up. går ner fryser som fan om fötterna dricker mitt kaffe som är alldelles för varmt och ångesten trycker på för en lång och antagligen inte alltför händelserik. de enda positiva var att jag fes miche i ansiktet och de såg ut som han njöt nästan mer än mig...
jag fick ett litet glädjerus och kände att jag kanske kunde ta mig igenom denna ack så vanligt gråa vardagen. efter jobbet mötte jag upp Leo utanför systemet som var riktigt törstig drog en bira i bilen och sen åkte vi och stekte lite innan de bar iväg hemåt to the criB. nu blire käk och sen ett hårt jävla pass i turtlegym , lär väl blirjera som vanligt men miche har sett stark ut senaste tiden så han kanske kan överaska dock inte så troligt med tanke på att han gymmar i sina rosa jävla string. PIIEZ!

IMORRN ÄRE FREDA DÅ JÄVLAAR BLIRE BIRA I TURTLECRIB!


Mycket sliten men fortfarande törstig - Donatello.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0