Havrebollar

Hemma nu efter en som vanliga lika slitsam dag på Turtlesrör AB ..

Dagen knallade konstigt nog på rätt snabbt och redan innan lunch hade jag fått in 9st pappersbollar i sina burar!! Nöjd som kungen kunde jag gå på lunch och äta min finfinfinfin fina låda med stuvade grässtrån med morötter MUMS! (Min favvo)
Efter lunch hade också Donna vaknat till och sms maskinen gick igång.. 67 sms senare var de dags för eftermiddags fikat och chefen hade med sig en låda Havrebollar från kärringen på andra sidan gatan som han hade däckat med en pipa 54rör. Gott som satan var de! Ska tacka Berit imorrn om ja träffar henne <3

Men nu ska jag ta och sno ihop ngt och käka och lira lite Shaun White Snowboarding ♥



Stay cool, Stay green.  - Leo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0