inte lätt när de är svårt.

på grund av häpnadsväckande framsteg i turtlegym + lite kosttillskott som kanske inte  riktigt finns på den vanliga kosttillskottsmarknaden så har jag nu blivit för stor för mitt eget skal och måste därav byta mitt hem från barnsben och kan inte säga att det känns helt okey! de var inatt som jag insåg det då jag inte kunde sova på hela natten pga stora smärtor som inte gick att  stänga ute. tog 2 av miches lugnande medel som tydligen funkar rätt bra på honom, men utan resultat. Låg och vred mig till 5 då klockan ringde panik direkt då de vankades jobb utan sömn!? gick dock förvånandsvärt bra förutom en liten blund när jag gick och "blind sket" (då man går på toa och skiter fast inte gör de utan sitter där och softar bara för att) iallfall de var underbart. fick igenom ett rätt bra pass hemma i turtletown medans resten av crewet drog till gymmet . är rätt död just nu så lär väl trycka lite diverse onyttigeheter och kolla ett av världens bästa tecknade serier efter våran egen självklart, u know what im talking about GIGEDIGIGEDI gOOOOO allriight!


HEHEHEHEHE - donatello

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0