Leonardo

Tja gott folk!

Du har nu ramlat in på en av sthlms sjukaste bloggar, Vi är ett gäng skruvade dårar som gillar att skriva om allt från himmel och jord. Här kan du läsa om hur en typisk vardag i fyra vanliga turtles liv kan se ut.. Men nog om det nu ska du få höra hur min lördag såg ut!

Dagen med litet d började ju som ni kanske läst om i Rafael's inlägg med ett litet besök på IKEA där vi fick tag i våran nya supermysiga turtle-soffa! Vad han dock inte nämnde var hemresan som var en ren mardröm för min del! Inte nog med att jag fick bära på Donatello i den osmörjda vagnen som inte gått ett race på flera månader, Så mötte vi våran värsta "Vagn-slalom" konkurrent  Alfred som precis hade köpt en ny vagn och slog vad om att han kunde hinna före oss till Gröna Grillen 3 kvarter längre bort.. Och obesegrad race mästare som man är kunde jag ju inte tacka nej! Och racet satt igång och efter en väldigt seg start fick jag fart på Donatello som vaknat till efter långtrappan ner mot granbergen så äntligen kunde jag få lite hjälp..
Men efter bara några meter börjar BIG D skrika och skråla att han måste spy men fuck that vi skulle vinna så enkelt var det så ja dunka ner 6-7 morfin tabletter i Donatellos hals så var han lugn igen och efter hallonstigen var vi ikapp igen och när vi kom fram till upplopps rakan på Galliano ängen var vi förbi och jag kunde skymta Britt-marie stå och vifta med målflaggan i bara trosorna! Det ända som var problemet var ju att det inte var vagnen jag skjussat Donatello i utan det var Miche's skal, så stackarn stog ju kvar på IKEA helt fucking näck!


Leonardo - Save a horse, ride a turtle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0