Lill Lörda

Nemen tjeeena de va inte igår!
Ursäkta mina kära fans och beundrare för att ja inte langa upp ett inlägg igår kväll men hade tyvärr fullt upp..
Först så vare ju turtle träning som gick helt okey sen på hemvägen från tha gym märkte ja att de va blixt halka och var ju bara tvungen att ta ut racern för en spinn!! Så efter att jag lämna av miche och den feta gris älskarn raffe så ringde ja min gamla vän "Värpis" som satt hemma och pilla sig i naveln och självklart ville han hänga med på en tur i den mörka läskiga världen!
Efter en stund så träffade vi på ett par söta små antiloper som också var ute och lekte med sina skottkärror och la feta lakris remmar!!
Den ena som jag redan träffat en gång när jag var på potatis jakt förra sommarn började, helt från ingenstans Battla mig med ngn jävla sång om munkar&skunkar så de va bara hänga på..
Efter att vi stått där i ca 55minuter hade polarn hans frusit fast och de kändes som de var dags att röra sig hemmåt!
Nämner ingen vinnar men de kan ni väll räkna ut själva ;)

Nu äre snö ute och jag ska snart dra ut på ett enormt snöbolls krig på andra sidan hamnen bortanför kullen..


Som Raffe brukar säga:
Skit i vad de blir för mat, Du är ju en turtle!      /Leonardo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0