Never felt better

Nu sitter man här igen och skriver ett inlägg som tidsfördriv.. Att denna söndags kväll alltid ska vara så galet seg och ångest laddad..
Därför skulle jag gärna vilja få in lite ideer och förslag på saker man kan göra på söndagar! Bästa förslaget vinner en söndag med mig och just den aktiviteten. Lycka till! :)

Det har varit en lika tung helg som vanligt med fullfart hela tiden.. Fredagen började me kryssning som avgick från slussen runt 5 tiden sedan var det bara kröka som svin till 4 på natten då jag inte klarade av mer och deckade nere i hytten lika full och glad som vanligt :) Lördags morgonen blev inte så farlig som jag hade väntat mig och frukosten bestod av en bit Toblerone och 2 Smirnoff ice mumsigt!
En fet buffe och 7 bira senare var vi tillbaka i stan och de bar av mot kina resturang me Don och Raffe! Mycket trevligt sällskap och maten var helt okej! Efter käket så styrde vi mot Turtle crib och festa fram till 4 imorse då jag började lunka hemåt!

Dagens visa

Två bögar satt i bastun då den ene sa:
- Fan vad det luktar kuk.
- Ja, jag rapade nyss.



Be clean, Stay green - Leo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0