Olympiska spelen turtlestyle

Grabbar, jag har fixat en utmaning till oss. Det kanske inte ser så mycket ut just nu, men jag tror dessa ogröna individer kan vara en värdig motståndare. The ladies af viksjö finest känner att dom börjar tappa i striden om världens coolaste blogg och därför har vi nu kommit överens om en 5 kamp för att kunna avgöra vilka som egentligen är bäst. Nu när ni kikar in på deras blogg så kommer er första tanke självklart att vara hurfan dom ens skulle kunna vara minsta lilla motstånd till oss turtles då ni kommer mötas av ett gäng blåsta och blonderade föredetta(?) fjortisar. Jag har gjort lite research och kommit fram till att skenet kan bedra. Dessa små varelser är enna jävlar på att dricka sprit vilket en utav utmaningarna kommer att bestå av. Vi har Don, men vi har också Miche så det är väldigt tveksamt till om vi kommer att vinna just den utmaningen. Vad beträffar andra utmaningar så kom med förslag. Rullstolsrace är jag väldigt taggad på och ska senare försöka få fram ett par invalidostolar. Taktiksnack idag på gymmet!

Let the game begin!
/Raph

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0