Paradise

Jag har nu äntligen landat hemma igen och är tillbaka i Turtle town efter ngra dagars snö yra som fick mig att söka nya vägar men jag insåg ganska snabbt att det är här jag hör hemma i kära TurtleCrib med mina gröna små vänner! ♥

Lite besviken är jag faktiskt på dom där avdankade viksjö flickorna som inte nämnt ett ord sedan vi började prata om utmaningar, Och dom kallar sig finest?! Ett jäkla skämt om du frågar mig.. Skulle räcka med att jämföra vårat Crib jämfört me deras små barnkammare!
Och eftersom att ingen i vårat crew har tagit tag i någon intern utmaning heller så har jag fått styra upp det på egen hand och testat mina kära kollegor på jobbet idag och dåren "Peter" klara det hela galant.. Är skyldig han en bira på kryssningen nu efter att han slickat på alla knapparna i hissen och ollat dörrhantaget :(
Och imorgon är det min tur! "Krister" (även kallad taxen) fick hitta på min utmaning och de blev att hälla frukost flingor i målarens dojjer och tejpa upp hans jacka i taket.. Vi får väll se ur de blir med den saker då killen väger runt 150 pannor och käkar sånna som mig till lunch :/

Måste också lämna en rad till Donatello eftersom jag ska på kryssning imorrn måste jag hoppa över fredags biran som blivit lite av en tradition oss imellan.. Säger bara nästa freda!!! BAAMM


"Dagens vits"


-Vet du vad det är för likhet mellan Yassir Arafat och Jonas Gardell?
- Näe!
-Båda vill ta mark i gasaremsan!

/ Stay Green \

Kommentarer
Postat av: Kungsängen

Kryss.. Wärst.. Det är där det händer, hoppas det sker på cinderella, för det är där vi håller låda imorgon! ;)

2008-11-28 @ 00:05:16
Postat av: twilight

hejhej!

gillar du twilight? besök då min blogg, http://thetwilightsaga.blogg.se/



tack

2008-11-28 @ 00:10:39
URL: http://thetwilightsaga.blogg.se/
Postat av: Moms

Att dömma av era "kategorier" (cart) så antar jag att någon av er är Gustavsson? =)

2008-11-28 @ 00:17:04
Postat av: Leonardo

kan stämma :)

2008-11-30 @ 18:12:04
URL: http://ninjaturtles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0