Söndag

Då har vi återigen kommit till denna underbara söndag kväll som jag värdesätter högt på min lista! <3
Ångesten börjar krypa på då väckar klockans tjut kommer allt närmare SUCK

Har precis kommit hem efter en hyfsad biovisning i turktown där vi såg SAW fiveeee med idioten, påsen, camilodio och Mr D!
Filmen började helt okej men sen när det visades en brud på duken började Donna gå lös direkt och popcorn med gräddstuvade hamstrar började flyga åt alla möjliga håll och vi blev utkörda av ngn liten dvärg som kallade sig fettomyran!?! A det sög så jag och Donna fick kolla på ngn mupp i en tvångströjja som sprang in i väggen fram och tillbax 100ggr på 34sek..  Efter ca 20min hade muppen däckat och då kom idioten in och sa att hon hade pejjat borgen och vi kunde skutta hem så vi tog våra skal och drog hem i våran röda söta turtlevolvo med helt nya sork däck och oj va fort de gick hem!
Men nu ska jag nog ta mina tabletter så kanske man blir lite normal för en stund, *turtlepuss*

Leonardo


Kommentarer
Postat av: Anonym

visste inte att sköldpaddor skuttar :)

2008-11-16 @ 23:43:01
Postat av: Raph

vi skuttar väl lika mycket som alla andra.

vi är bra på att rulla också, speciellt donatello

2008-11-17 @ 08:57:32
URL: http://ninjaturtles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0