Svinigt i svinstian

Nyduschad nu igen. Inte ofta man är det inte, har faktist blivit väldigt sällsynt att jag tar mig ur skalet och ställer mig under kranen nu för tiden. Min nya 2 rummare är så mysig :). Blev ett lätt men ändå skönt pass på turtle gym ikväll och avrundade det hela med äggmackor och en stadig rapid turtle recovery bar.

Imorgon är det onsdag och då tänker jag toffla. Går enbart utför för mig asså. Snart blir jag väl som donatello. Blir väl ett gympass och kanske lite semester innan men sen bär det av till bondgården där jag tänker mysa med grisarna. Finns inget mysigare än att ligga i svinstian och bara slappa med fettona. Förhoppningsvis tänker inte hunden som vaktar the place äta upp mig, iofs så tror jag att mitt skal utan tvekan skulle hålla för hennes mördarkäftar men tycker det är dumt att chansa. Speciellt på en onsdag då är det ju bara torsdag kvar sen får man dricka öl? Vill ni nå mig imorgon kväll så blir det till att joddla för annat sätt att kommunicera där ute det finns inte. Skulle vara flaskpost då men väldigt oklart om den kommer fram såhär i vintertider när sjöarna börjar frysa.

Snart är det utmaningsdags! Mer info kommer men det vill ni verkligen inte missa.

Peace, love and turtles!
/Raph

Kommentarer
Postat av: Anonym

ligga i svinstian och bara slappa med fettona... hmmm ;)

2008-11-19 @ 18:34:50
Postat av: Raphe

Känner du dig träffad? ;)

2008-11-20 @ 20:30:23
URL: http://ninjaturtles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0