Träningspass

Hey ere jävla dårar.

Leo här och efter ett lååångt och intensivt pass nere på turtlegym så är jag helt färdig.. Ligger här i skalet och skriver me fötterna för armarna har somnat :(
Men jag ska nog vara glad ändå för att jag ens har några armar kvar efter olyckan som skedde nere i tränings lokalen ikväll!!

Det var det sjukaste jag varit med om tror nästan att de kan varit de sjukaste i turtlegyms långa historia om ja ska vara ärlig. Det hela började med att jag och Raph stog och värmde upp vid krokafant linan då vi såg Miche (sen som vanligt) glida in på gymmet i ett par rosa jävla string kalsonger som han tydligen fått av sin gamla gamla mormor (156bast) Kristin frank**
Redan då hörde man hela roddmaskinen (som är gjort av ngra stekta gamla igelkottar) rasa ihop i ett garvanfall och sen rasa ju hela jävla lokalen efter de för alla vet ju hur sjukt cepe igelkottar garvar så girafferna som håller upp hela huset gick av på mitten och vi föll till marken med hela pingvin farmen över oss (våran AC) så jag klämde ena armen men lyckades till slut ta mig loss då jg upptäckte att Raph var borta :S
Men inte fan orkade jag leta efter honom då jag var skyldig honom ett kilo snigelpaj efter att han slagit mig på poker kvällen innan..


//   ♦ GREEN POWER ♦

Kommentarer
Postat av: donatello

dina historier är inte hälsosamma.

2008-11-12 @ 23:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0