En norsk och en kyckling

Kan med glädje meddela att jag överlevde natten hos grisarna. Det var tight där ett tag mellan käftarna på besten men mitt skal gav inte vika! Funderar för övrigt på ett nytt lite större, man vet ju aldrig kanske blir tillökning i turtlefamiljen snart och om Leo fortsätter sitt runt liggande så har vi nog en hel svärm turtlebebisar här snart (han är ju inte känd för att komma ihåg kondomen) :).

Blev inget gym för mig idag men jag väger upp det med fet lunch/middag och senare en innebandyträning. Förhoppningsvis kommer lilla kalle dit så man har någon vettig människa att skjuta bollar på. Norsken har jag tröttnat på grovt och nästa gång jag skjuter någonting på honom så är de fan inte någon fjollig innebandyboll utan något betydligt grövre och skarpare (läs: hagelgevär alternativt bazooka). Ofta du kommer hit från norge för att sälja dina äckliga pärlor? Åk hem bögjävel!!

Baylakebrudarna har ännu inte hört av sig angående 5-kampen vilket jag tolkar som att dem är för fega. Ingen direkt nyhet då en utav medlemmarna inte vågade köra rullstolsrace för att man tydligen kunde bryta ben. Omöjligt säger jag när folk sätter sig i rullstolar för att dem redan brutit sina ben och där sitter dom för att dom inte ska bryta något igen, annorlunda hade det väl varit om det var kryckrace som vi turles hade tagit hem lätt så mycket som vi tränade när stackars Leo hoppade omkring på sina. Aldrig fick han ha dom i fred. Om nu olyckan skulle vara framme så vad fan gör det? Du har ju rullstolen bredvid dig. Hör av er snarast om ni fortfarande är sugna på att bli förnedrade.

Puss - Raphe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0