Fullt ös medvetslös

Då var ännu en helg i kläppen avklarad! Och det med alla dårar från farsans firma och ett par tomtar till.. Som vanligt så blev det ju mycket dricka och var väll halv full sådär hela helgen :)
Eftersom farsans polare hade med sig en extra leksak på 700cc till mig så blev de mycket åkning i lederna och mindre i backen om man säger så.
Men tror ändå att jag satt något sorts rekord då det enda jag åkte på brädan var ner från lunchen i toppstugan till afterskin (:
Jag och min "raggnings-kollega" Tony gick lösa som vanligt och träffa ett antal mysiga flickor. Och jag måste ge feta credd till Elina och Martina som kan vara de bästa bartender'na jag träffat då de gjorde grymma drinkar och bjöd på allt! Helt underbart!
Och inte nog med att Martina var grym på drinkar så bjöd hon på en hel del party trick. Ett att nämna var väll att gömma sig i barens vin kyl och skrämma livet ur sin kollega hahah kan va de bästa på länge! Bild har du nertill :D

Hej



*Lev varje dag som om det vore din sista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0