Borta bra, Hemma bäst!

Då var man äntligen hemma i Sverige igen! Efter ca 31 timmar och 302mil i en slö Caddy jävel är man rätt så glad att komma hem igen..  Och jag får hoppas att de inte kommer någon större räkning från alla fartkameror som man blåst förbi. Helgen var i helhet jävligt seg och påfrestande enlig mig, Först 16 timmar ner i en trång bil sen ska man stå upp inne på en mässa i 20timmar sen hem igen 16 timmar sittandes.. Det sög!
Men vafan gör det när man har hela bilen full av sprit och bira när man kmr hem? UNDERBART!
Och inte nog med att man fått stå ut med dumma Tyskar som inte kan prata engelska utan där till också åkt på värsta förkylnings viruset jag varit med om. Gjort slut på lätt 3st toa rullar sen i måndags kväll.
Fan kommer bli mycket sjuka/lediga dagar från jobbet denna månad, Lönen kommer väll inte ens synas när den ramlar in på kontot jippi!!

Jag kan också medela att vi fått bra rullning på våra egentillverkade Superkarts! Både Jon olson och markolio + deras 4 vänner har nu beställt varsinna bilar så fortsätter det såhär så kommer jag snart vara miljonär $$$$$

money

Kommentarer
Postat av: Anonym

Börja bli trångt nere i garret? Tur att dom bygger nya lokaler! ;)



Fläst leksaker när man dör vinner! =P

/S

2009-01-27 @ 22:50:04
Postat av: Raphael

försvinn

2009-01-28 @ 11:57:15
URL: http://ninjaturtles.blogg.se/
Postat av: Leonardo

Och du är?

2009-01-28 @ 18:46:21
URL: http://ninjaturtles.blogg.se/
Postat av: Anonym

En jävligt närstående till HF för att göra det lätt..

2009-01-28 @ 20:34:01
Postat av: Leonardo

Okej ingenaning men de blir nog bra..

2009-01-28 @ 21:14:04
URL: http://ninjaturtles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0