fittskin

mm har nu jobbat 6 fakking dagar och har inte behövt använda larm en enda gång ! de står på 04.30 men jag har inte somnat  någongång så jag undrar när fan min dygnsrytm fixar till sig..  skulle köpa en biljävel ida så farsan plocka upp mig och så skulle vi möta den där nissen i hagsätra klockan 5. vi ringer snubben och han sägeratt han är där om 5 min. direkt känner man att de börjar rycka i snöret inte så konstigt med tanke på att de är första riktiga bilen likZom. tror ni killen kommer eller ? nää han stänger av sin jävla mobil och tackar för sig ? jag och farsan går berserkar gång och var fast beslutna vid att  knacka dörr eller slå in bilrutan på hans biljävel, slutar dock i att vi varken hittar bilen eller lägenheten. kände oss rätt jävla blåsta stannade vid donken och tröck i oss en happy meal var kändes direkt mycket bättre. nu sitter man här 19.00 helt jävla död och ska antagligen somna in om 1 -2 timmar för att sedan bege sig mot jobbet igen 05.00 fuckin lovin it! helg snart och tänkte fan börja klättra igen fett kul, bra mycke bättre för kroppen än dom där jävla 10 ölen som man lätt får i sig varje fredag. leo drar ju sälen och intalar sig att han ska få uppleva en fyrkant? lite awkard kanske med tanke på sällskapet men vafn vet ja hur din relation till blodsbanden är hahaha. raphe verkar ju ha gått och blivit nya garagehoran till södra norrlands brudar har dock mitt fulla stöd vet vad han har för mål med de credd där säger bara akta tvåan anna han tvekar inte.

fuck regular life fuck 9-5 jobs - donatello.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för varningen, han har redan försökt, dock misslyckats med både 1:an och 2:an ;)

2009-01-14 @ 21:14:57
Postat av: Raphael

Trodde vi var överens om att jag aldrig misslyckas?

2009-01-14 @ 21:32:57
URL: http://ninjaturtles.blogg.se/
Postat av: Leonardo

Anna är så underbar hahah

2009-01-15 @ 16:15:32
URL: http://ninjaturtles.blogg.se/
Postat av: CHRi

ok leo vafn mena du med den där kommentaren har du också vart där och pillat på bäret

2009-01-15 @ 17:58:54
Postat av: Anna

Haha tack Leo ;) synd att du bara avslöjade oss där, men kanske var dags att göra det officiellt för allmänheten ändå. För er som inte vet. Leo och jag är ett par.

2009-01-18 @ 15:57:02
Postat av: Leonardo

attans nu tror jag inte raffe vill fortsätta med våra spring-turer :|

2009-01-18 @ 19:54:59
URL: http://ninjaturtles.blogg.se/
Postat av: Raphael

Kan inte göra annat än att tacka dig leo. Äntligen så blev jag räddad. Trodde jag skulle få dras med stackarn resten av livet... Have fun! :)

2009-01-18 @ 22:56:36
URL: http://ninjaturtles.blogg.se/
Postat av: Anna

Vill bara tillägga Raphe att Leo och jag är extremt lyckliga av att ha funnit varandra. Vi trivs jättebra tillsammans! Har redan planerat giftemål, du är välkommen, även på dopet som kommer vara 23 mars. Mvh Anna

2009-01-20 @ 22:54:13
Postat av: Leonardo

Asså jag är ledsen Raphe med de finns ingen hejd på kärringen.. Försöker med alla möjliga medel men hon är fan helt otrolig! Skönt att man ska iväg denne helgen också så får man lite semester från na.

2009-01-21 @ 17:28:03
URL: http://ninjaturtles.blogg.se/
Postat av: Anna

Älskar er lika mycket som ni älskar mig. Det är ömsesidigt! Lika skönt att få åka till Åre över helgen, Behöver ett break från er sexfreak... pusss

2009-01-21 @ 18:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0