Helg

Sådär ja, då har man avklarat 2 veckor av detta året, endast typ 51 veckor kvar då.. Kanske börjar bli dags att planera vad man ska göra under jul/nyår så man slipper fira julafton på ngn avdankad krog som kallar sig nattklubb och nyår vore ju kul om man slapp vara hos pungryggen nästa år igen om man säger så..
Igår vare vinterbils cupen vilket innebar mkt lodare, bonderaggare och en jävla massa poliser. Och eftersom jag har min röda söta bil passade jag in perfekt! Funderar förövrigt att rolla om min bil hel grön och måla ett stort skal på taket. Vore kungligt!!
Som lilla Donna nämnde i sitt fitt inlägg så blire sälen för mig hela helgen, helt underbart! Ska packa det sista nu sen ta en powernap så man orkar köra ikväll. Så när ni går och slavar på jobbet imorrn kan ni ju tänka på mig när jag sitter i solen med en bira och tittar på farsan när han smäller me skotern :)

 
* Som Mamma brukar säga,  BEND OVER FUCKFACE ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

men din bil som är så söt som röd :o

2009-01-15 @ 21:03:26
Postat av: Anonym

Jerry Pinto tar hem segern iår!! ;)

2009-01-15 @ 21:26:37
Postat av: Leonardo

Men man kan ju inte åka runt i en röd bild om man är en tvätt äkta turtle!

2009-01-18 @ 19:51:11
URL: http://ninjaturtles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0