inte lika nöjd

min helg bestod utav sömn vaknade halv åtta freda kväll och tofflade med mackan och hans ragg och 2 random brudar på källarkrök där jag sov mig igenom halva kvällen, bjöd dock på mest garv  iallfall!!! kommer hem vid halv två kanske efter att idioten tackade nej till skjuts men sen ville ha skjuts 2-3 timmar senare och vägrade ge sig. sov till 4 på lördagen och var grymt inställd på öl. öl blev de men kvällen slutade med en suck då jag blev dissad vid mållinjen inte ok!!! sov sen till halv fem på söndagen ?!?!? förstår inte vafn felet är måste vara jobbet för de är fan inte mycket gympa för min del just nu... raphe som vart legendarisk kvinnoförnedrare har nu blivit en bondebitch HAHAHHAHA grymt. miche har fått yttligare en veckas tjänst som vaktis får se hur han klarar av den posten! eftersom de är väldigt tunt på gympafronten för mig och leo så har vi nu bokat vattengympa  09.00 i jakans simhall lär ju finnas en och annan gilf där bra förslag leo gillar initiativet :D 4 dagar kvar på denna hårda vecka , en timma och 15 min hem från hammarby sjöstad gillar de inte. får de konstaterat varje dag 13åriga turkar är helt jävla retarderade om någon säger nåt annat vill jag fan ha ett bra jävla argument till varför dom inte skulle vara det. nu börjar hårdträning FÖRFAN KÖR   BIG DE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0