Otur i turen..

Fy helvette! Vet inte vart jag ska börja.. Det kan ha varit den sjukaste dagen i hela mitt korta meningslösa liv.
Dagen började med att jag skulle plocka upp min kollega på VW verkstaden i akalla vid 7 tiden. Låter väll som en  ganska simpel uppgift? Jo det trodde jag också, tills jag vaknar och går ut i köket för att äta frukost.. Jag har ju min lilla rutinmässiga vända vid frukosten.. 1 tallrik, 2 sked, 3 sprit, 4 flingor. En helt vanlig normal frukost som jag äter varje morgon.. Men när jag ska sätta mig på min stol så känns den väldigt konstig och kletig, nåja tänker inte mer på det och äter upp min frukost. Då kommer en svettig jäkla ryss in skuttandes i köket och ställer sig och gapar å stojar på franska att jag sitter på hans kompis? Jag försöker resa mig från stolen och se efter men jag sitter fast!
Paniken kryper på satt efter ca 18minuter och 34 sekunder och ett jävla bändande kommer jag till slut loss och till min stora förvåning ligger det en liten minigris där på stolen och tuggar i sig en kebabrulle! Han såg ju lagom irrererad ut om jag säger så. Kan väll till en viss del förstå honom, Kan inte vara lätt att få tag i kebab som minigris..
Så jag fick ju sticka iväg fort som satan till närmaste kebab-hak och köpa ut till honom så jag kom ju inte till VW förns klockan 11.46 och då hade min kollega redan gått hem.. Sjukt som fan, ofta han inte väntar en stund till!!



Är i tyskland från tors-månda så hoppas ni inte saknar mig för mkt! So long sukkkers!!

//
En jävligt kebab sugen Leonardo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0