TMNT

Nu var man precis hem kommen efter en skön 3 dagars tripp till kläppen. Var riktigt skönt att komma bort ett tag och tänka på annat och slippa denna gråa och tråkiga vardag här hemma i sthlm.. Klart man blir seg och sliten när det är mörk när man åker till jobbet och mörkt när man kmr hem, Det suger verkligen! Så efter några timmars skoter körning, ett par åk i backen och rätt mkt bira känner man sig faktist riktigt utvilad och pigg som en liten hora!
Imorgon är det ju måndag och som många av er kanske vet, min favvo dag! Har varit borta från jobbet nu sen i torsdags så längtar super duper tok mycket efter mina söta små smurfiga kollegor!♥

Och så kan jag också avslöja att jag och Big D planerar att göra varsinna turtle tatueringar, Hoppas resten av crewet är med på den iden bara. Bilder kmr upp på bloggen under veckan, Missa inte!!






The scars remind us that the past is real

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0