tur i oturen

happ bilen höll i fyra gråa dagar sen BAAAAM oljeläcka i motorn BAAMM sare. panikbogsering och frustration från hammarby till sollentuna i snöstorm och trafik kaos var mindre kul men kom fram utan några större problem. jag och farsan var tvungna och köra drive thru på donken med bogseringslina så nu kan man stryka de från min to do list iallfall...
paniken släppte då vi upptäckte att  de bara var ett litet håll i olje trågen så de ska vi fixa under veckan med lite superlim och pepparkaks deg så de ordnar sig billigt och bra.  löning på fredag fyfan underbart kung i baren dirrrrrrrrrrrrr , äh vem fan lurar ja de blir lidl öl och däcka till en wallander film som vanligt.  sen ska jag fixa klätterkort också grym jävla hobby för dom som  inte vill sluta som alkolister lr pg beroende. har fått inflammation i hälsenan också grymt skadebenägen men så äre väl när man tränar på elitnivå antar jag... föröverigt är det nya tillskottet i byggboden är minst sagt matglad, 44kg chäfer äter de mesta inklusive småbarn.


 with great pain comes great achievement  - donatello

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0